En dålig start blev ett bra avslut

Ojoj min dag började inte bra kan jag säga! :(
När jag vaknade i morse mådde jag verkligen jättedåligt, så jag var tvungen att ställa in allt jag planerat.
Men mina duktiga projektgruppskompisar jobbade på flitigt med projektet i Uddevalla utan mig och nu är vi näst intill helt klara!!! :D Så skönt!

Jag däremot har varit hemma, men visst jag klagar inte, jag har ju fått gjort massa annat istället :)
Jag har skrivit julkort, julpyntat färdigt, förberett en tävling inför julfesten och gjort mer julgodis.
Idag blev julgodiset bra! Nu vet jag hur man ska göra :) Gott är det också, en härlig blandning av ischoklad, kaffe, apelsin och daim! ;D Mums!

Och eftersom jag fick så mycket gjort idag har jag tid att åka in till Göteborg redan imorgon för att köpa mina julklappar! Jag vet i alla fall vad jag ska köpa till alla så det känns skönt. Hihi hjälp vad positiv jag känner mig :D Men det är så, just nu flyter det på ganska bra!
Däremot måste jag själv komma på vad jag ska önska mig... Det är svårare.

Till sist måste jag bara visa vad jag köpte på Tårtdecor i måndags:

Är de inte för söta!
Bilden är tagen från Tårtdecor! Gå in och titta på fler söta saker ur sortimentet!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0