Bra dag igår!!

Efter att mina muffins var färdiga var jag redo för mysfika med några underbara flickor från gymnasiet!
Det blev en otroligt mysig kväll med Hanna, Anna och Linda! :)


Det blev på flera sätt en helt underbar dag igår!

Jag kan inte rå för det, men jag är så extremt extrovert. Totalt beroende av andra människor är jag. Det är andra människor som råder över hur jag mår. Inte så att jag enbart är ett offer för andras agerande, visst har jag en egen vilja och en egen påverkan över mig själv. Men jag behöver andra människor, så är det bara. Jag ser det ändå oftast som en fördel. Vad vore livet utan andra människor, utan gemenskap?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0