Bloggfavorit

HJÄLP! Imorgon är det julafton!!!!!!!!!! Faktiskt. :D


Har hittat en ny blogg att följa. Den har blivit min nya favorit.
Underbaraclara
Hon skriver om nästan allt jag gillar; Mumsiga kakor, foto, heminredning, finurliga tankeställare, citat, men framför allt just nu - mycket jul! Det enda intresse jag saknar är film, men det skriver jag ju så bra om själv så det räcker ;P
Clara är bara 24 år, gravid, journalist, fotograf och så klart - bloggare.
Helt rätt typ av blogg för mig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0