Update

Andra dagen av ledighet!
Inget jobb planerat just nu över huvud taget.

Idag åker Linda till Indien och kommer vara borta i drygt 3 månader!

Kommer sakna dig!<3


Om vädret blir bättre blir det förhoppningsvis båtåk och bad ikväll!
Imorgon ska jag på bröllop!! Min kusin Jessica gifter sig med sin Magnus!

Nästa vecka är just nu väldigt blank och oplanerad vilket känns väldigt ovanligt men underbart!
Sen skulle det vara skönt att få veta när skolan börjar... Vet att jag börjar personalekonomi 2 sep men är det någon som vet när ledarskapskursen börjar?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0