Skolstart

Idag är det sista augusti.
Idag börjar skolan.
Känner mig ganska likgiltig. Har väl inte riktigt förstått att skolan faktiskt drar igång än. Jag är fortfarande kvar i sommarens sköna dagar (även om sommaren verkar som bortblåst, de var bara 4 plusgrader i morse!!)
Hur som helst så är det kursen Ledarskap som drar igång idag. Personalekonomin börjar inte förrän på torsdag men då är inte jag här för imorgon åker vi till småland och ska gå på Adelövs marknad som infaller första torsdagen i september varje år vilket råkar vara just nu på torsdag detta år.
Så egentligen blir det väl inte förrän nästa vecka som det verkligen drar igång för mig.

Efter föreläsningen idag ska jag på kräftskiva i en sjöbod på Tjörn! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0