Rix Fm Festival!

Rix Fm Festival var i Göteborg i söndags och jag var där!
Det var jättebra, lagom mycket folk och jag hade en bra plats!
Här kommer bara några av alla de artister som var med och av alla de bilder jag tog:

Härliga rix-fm-gänget! :D

 
Först körde husbandet några låtar. Här sjunger tjejen i bandet Lady Gaga!

Erik Hassle.

 
Haha jag visste inte att Erik Grönwall var så sprallig! ;P

 
Darin.

Ola.

E.M.D gör ett glädjeskutt!

Avslutar med en go bild på Ola, Fylking, Sofia och Roger:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0