HTC Wildfire

Så var det äntligen dags. Har ju skrivit om att jag behöver en ny mobil men jag har inte vetat vilken jag vill ha.
Idag kunde jag tillslut bestämma mig.
Jag köpte en HTC Wildfire och har för första gången i mitt liv skaffat abonemang!
So far är jag nöjd. Jag hoppas det håller i sig...! Det finns en hel del funktioner kvar att lära...

Bildkälla: http://www.htc.com/europe/product/wildfire/specification.html 

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta upptäcka och lära mig min nya HTC! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0