Hösten

Hösten vill jag helst inte tänka på än. Men det är oundvikligt eftersom jag har valbara kurser i höst och då måste jag ju aktivt ta ställning och välja o greja... Jag var tvungen att tacka ja till de kurser jag antagits på osv.

Igår kom det definitiva antagningsbeskedet så nu vet jag vad jag ska göra i höst!
Jag ska läsa Ledarskap 7,5 hp, Personalekonomi 15 hp och Arbetsrätt II 7,5 hp. Kan bli intressant :)
Två av dem läser jag i Uddevalla och en i Trollhättan, så det kan ju faktiskt bli så att det inte går ihop sig, att många föreläsningar ligger samtidigt o så. Men jag hoppas verkligen inte det!
Ännu mer intressant är att jag inte kommer ha en enda salstenta!! :D Alla kurserna examineras antingen genom hemtenta, nåt grupparbete eller liknande. Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0