En uppdatering!

Sommar = Ingen tid för datorn! ;)
Simon har just haft 2 veckors semester och jag har försökt vara ledig lite jag med, men idag började jobbet igen med mer "vanliga" rutiner, så ikväll har jag haft tid att sitta vid datorn nästan hela kvällen. Längesen! Har ju inte varit så aktiv här på bloggen direkt.

Så vad har jag gjort det senaste? Mestadels har jag jobbat, blev verkligen en jobb-sommari år, men jag har ändå hunnit med lite kul (o sommaren är ju inte slut än) :


22 juli träffade jag Linda & Emanuel! Det var sol och fint så vi kunde bada :)


24 juli träffade jag Alexandra & Wictoria!

Vi tog en båttur till Åstol. 
 
Vi körde till Marstrand också. Det var en riktigt härlig dag!


27 juli tog jag & Simon en tripp till Strömstad och spelade minigolf mm.

Sen åkte vi ner mot Kungshamn och Smögen.

Den berömda Smögen-bryggan.


28 juli var vi på Liseberg! Simon vann både Stjärn-vinst på Toblerone-hjulet och en liten hund då han kom först i mål med sitt tåg i "Balders-race" eller vad den banan nu hette. Fuskis!

29 juli var en tråkig och regnig dag så vi passade på att göra något vi aldrig gjort innan; Vi gick på två biofilmer i rad! ;P Först såg vi "Trollkarlens lärling" och sen såg vi "Knight and day". De var jättebra!
Efter det har jag mest jobbat. Och nu är det hög tid att sova för jag ska upp o jobba imorgon också. Men jag hoppas i alla fall på några fler härliga dagar denna sommar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0