NXT

Har just varit på Hotel Scandic Crown i Göteborg där NXT Church hade ett möte/event. Niklas Ås predikade lika bra som vanligt, ett band spelade och Andreas Wijk var gästsångare. :)

Annars har det inte hänt så mycket denna helg. 
I fredags såg jag filmen "Jennifer's body" med Megan Fox och Amanda Seyfried i huvudrollerna. Av bilderna att döma verkar den kanske rätt knäpp:
   
Men trots att den var lite konstig så var den faktiskt bra!
Åhhhhhhhhh jag är så otroligt shopping-sugen!! Men det lär inte hända än på ett tag... Visst jag har i och för sig beställt lite nya vårkläder ur några kataloger, men det är liksom inte riktigt samma sak som att gå en heldag i massa affärer och bara prova massa, massa kläder! Det är en helt annan känsla, och så blir man så där lagom trött och nöjd sen när man kommer hem! XD Jag vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0