Glädjande händelser

Föreläsningsdag hela dagen idag. Emma fyllde 24 år idag så på lunchen gick vi till strandverket i Trollhättan och åt! :)
   
   Roliga rosa cyklar utanför skolan! XD

Efter skolan var det däckbyte, så nu är sommardäcken på och allt är frid och fröjd!
Det hände lite andra mycket trevliga och roliga saker idag också som jag dock inte kan nämna! Men glad är jag! :D Åh! Sen har jag cyklat och pluggat lite, läst om arbetstidslagen vilken jag och min grupp ska jobba om imorgon i skolan. Så då bär det av igen!

ÅHHH vad jag längtar till helgen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0