Första brännan

Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag vaknade kl 8, eller a egentligen vaknade jag kvart i 8 av att mobilen föll i golvet... Dagen har innehållet flera saker; Jag har cyklat en sväng, gjort jättegod lunch, suttit på altanen i solen och pluggat och fått den första brännan! Hehe jag är jätteröd på näsan, blir ju så när man har solglasögon på sig... :) Armarna har också fått fin färg, men man får väl se hur länge det håller... Simon har varit här en stund också, så jag tycker allt jag har hunnit med en hel del idag!

Plugget har dock inte fått lika mycket tid som det borde. Hade planerat att läsa ca 60 sidor, har väl hunnit med ca 20... =S Har just städat massa, men nu ska jag försöka plugga lite till. Måste läsa klart om LAS innan vi går in på nästa lag nästa vecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0