En härlig fredag i stan

Oj vad trött jag är! Vill bara somna... Fattar inte varför. Men nu måste jag rycka upp mig, ikväll ska jag hålla i trådarna.

Har i alla fall just kommit hem från Göteborg, var där och hade en intervju med en HR-person inom ett detaljhandelsföretag. Det var trevligt. Sen gick jag, Alexandra o Wictoria och satte oss i solen i Trädgårdsföreningen o njöt en stund XD Det var jätteskönt i solen men så fort den går i moln blir det verkligen kallt. Sen höll Wictoria mig sällskap medan jag åt en smarrig kycklingsallad på café prego innan jag åkte hem.

Igår såg jag filmen Old Dogs, den var nästan lite B faktiskt, men ändå underhållande. Haha jag borde göra mig en ny kategori som heter film eller nåt med tanke på hur mycket film jag ser! Så kan jag recensera och skriva lite om dom =D Vad tycker ni? ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0