Annandag Påsk

Lär bli en lugn dag idag. Inget planerat! Känns skönt. Hmm vad ska jag passa på att hitta på?
När jag har fullt upp kommer jag alltid på en massa saker jag vill göra bara för att jag inte hinner, men nu när jag har all tid i världen kommer jag inte på nåt! Varför blir det så? Finns säkert någon bra förklaring på det...

Jag sitter i alla fall här med mitt påskägg och försöker äta upp allt godis! ^^
Jag är ingen mästare på att äta godis måste jag säga, alla andra år brukar det ta flera veckor innan jag har ätit upp allt påskgodis. Men idag måste jag äta upp allt för imorgon ska jag börja mitt nyttiga liv! (och jag tänkte att om jag skriver det här så har jag gjort det officiellt, då måste jag bli nyttig, då kan jag inte slingra mig! ;P) Erkänn smart?!

Nej nu ska jag allt ta och komma på något att göra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0