Ovanligt!

Wow!
Kl är bara 22 och jag är redan klar för sängen!!! :D Ni som känner mig vet att detta händer aldrig! Jag brukar aldrig lyckas somna innan 24, jag skojar inte, jag kan inte ens minnas sist jag somnade tidigt! Jag går ända upp 6 nästan varje morgon... Igår pluggade jag till 1 på natten....
Hmm ja varför jag är så tidig nu kanske beror på min sprängande huvudvärk? Min sömnbrist börjar göra sig påmind.
Nä nu ska jag i alla fall inte förstöra "tidigheten" genom att sitta här för länge!
Ska bara gå in på sf och blocket först hehe... :P
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0