Today is the day

NEW MOON idag!!! :D Kl 15:40 smäller det. Längtar så!! Jag kommer att få se den näst, näst först i Göteborg. Första visningen var ju nu inatt (fortfarande besviken över att jag inte visste om det...), andra är på Biopalatset och sen är det den jag ska gå på, på Bergakungen! En av de största salarna, rad nr 7 (de med extra breda säten) det kommer bli brymt! (:
Ikväll är det ekumeniskt och 4ever and after 8 i kyrkan! Massa sång, musik, dans och nån dokusåpa eller vad de nu har hittat på hehe :P Det kommer också bli grymt! (Vilken härlig dag föresten :D)

Imorgon bär det av till skåne och på söndag blir det reprisen av idol för det missar jag ikväll! Inget plugg i helgen hoppas jag.
Men plugga ska jag göra nu. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0