Parallella kurser

Vi läser ju parallella kurser just nu vilket är jättejobbigt. Men jag tänkte "okej det är en engångsföretelse!" Men nu har vi fått veta att vi ska läsa parallellt till våren också, av någon konstig anledning! De bara ändrar i schemat utan att fråga oss studenter :( För självklart var ju inte tanken att vi skulle läsa dubbelt från början. 
Kul att den ena kursen är psykologi på C-NIVÅ och den andra är juridik på A-nivå som jag aldrig läst förr... Detta ser jag VERKLIGEN fram emot... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0