Ny bil!

ÄNTLIGEN!!!
Nu har jag köpt en ny bil! En Opel Astra från -99. Vinröd och jättefin!! Hittade äntligen en bra tillslut! Så skönt att letandet är över. Det tog sån tid. Nu vill jag bara byta ut radion i den till MIN radio för jag vill ha USB-port så jag kan lyssna på MIN musik ;) Ska väl byta till vinterdäck snart också (och det ingick i köpet!) Annars är det bara att tuta och köra! (:
Så nu kan jag koncentrera mig helt på plugget igen. Känner att jag hamnat efter mycket :/ Men det är så tråkigt!
Måste plugga nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0