New Moon..igen!

Imorgon ska jag se New Moon igen!! ;D Med Hanna denna gången!
Idag har en kille kommit och hämtat min bil för att byta min handbromsvajer och radio, har inte fått gjort det än.

Nu drar det ihop sig till tentorna också. Har första på lördag. Usch. Men den är i Grundläggande Redovisning och det är i alla fall ett mycket roligare ämne än Marknadsföring vars tenta är nästa lördag, 12 dec. Så nu ska jag inte till Trollhättan på ett bra tag. Bara plugga plugga plugga hemma... Har i och för sig inte varit där på nästan två veckor pga att jag varit sjuk och så. Är nästan frisk nu förutom att jag är väldigt hes. Men det är ingen fara, har i alla fall inte feber! Åhh jag hoppas SÅ att jag klarar tentorna!!! Gör jag inte det blir det VÄLDIGT stressigt, omtentorna är nämligen vecka 2! :O Samma vecka som hemtenta i nästkommande kurser skall in, jag har alltså en hemtenta i två ämnen att skriva över jul + en seminarieuppgift till ett seminare som är 8 januari. Så det blir inget lov där inte... :( Och jag har föreläsning fram till 22 dec. Till skillnad från Simon den fuskisen som har jullov i EN MÅNAD! Slappa chalmers....
På tal om Simon, han kommer nog snart hit! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0