Jag har biljetter!!!



YES!! Jag har fått tag på biljetter till New Moon!!!!!
Var så himla besviken först för att jag inte hade haft koll på att de kör en Twilight + New Moon natt den 19 november, innan premiärdagen! Hade ju självklart velat gå på det men biljetterna var redan slut :(

Sen var det så struligt för man visste inte när biljetterna till New Moon skulle släppas, det stod inget på sf's hemsida eller på New Moons hemsida. Men så stod det ju i GP idag att de släpps idag!!
Jag var inne kl 6, 7 och 8 i morse men inga biljetter syntes till :/ Men när jag satt på föreläsning vid 10-tiden messade Simon och sa att de kommit ut så han bokade! :) Haha stackars min kompis hon fick nästan panik för hon hade ingen som kunde boka åt henne så snacka om att hon ville ha rast!! ;P När rasten kom bara rusade vi till datorerna... Haha jag kände mig som en riktig tonårstjej! :O
Vilket tryck det var! Biljetterna tog ju slut SÅ fort. Nu finns bara enstaka kvar premiärdagen. Vi fick i alla fall på premiärdagen, 20 november!! Synd att den inte visas på VIP!

Nu längtar jag till 20 november!!! (eller ja det har jag ju gjort hela tiden... ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0