I gotta feeling

Hmm, för en gångs skull har jag inget att skriva.
Ska försöka sova snart. Föreläsning imorgon. Får förhoppningsvis fixa min handbromsvajer imorgon också. Idag har vi pluggat hemma hos Hanna, tillämpningsuppgift 3. Börjar verkligen tröttna på de där uppgifterna nu! :/
Men den här veckan hoppas jag på att jag ska hinna ägna lite tid åt andra kursen också...!

Åhhhhhh bara 4 dagar kvar nu!! :D Till vadå undrar du? Jo till premiären av New Moon såklart!! ;P

Jag fick visst ihop en del ändå :)

"Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0