Girls just wanna have fun...

Det är väl tur att man kan få en sån där "allt-kommer-ordna-sig-känsla" ibland...! Tänk så många problem man har egentligen. Men tänk så lätt det kan vara att glömma dem, i alla fall för en stund! Så är det för mig. Och just nu fick jag en bra känsla :) Men allt pendlar ju upp och ner som bekant, i botten känns det som om man ALDRIG kommer kunna komma över det jobbiga, eller glömma. Men sen kommer de ljusa små stunderna, och jag kan inget annat än att le!

Hur min helg har varit? Jo min moster har varit här på besök i helgen, så det har varit trevligt! I fredags var jag bara hemma på kvällen, Simon var här och vi kollade på idol. Jag är mycket sällan hemma en fredag så det var rätt skönt faktiskt! Igår pluggade vi på dagen, jag fick inte så mycket gjort som vanligt, men jag försökte i alla fall... Sen åkte vi och tände ljus på graven, det var så otroligt vackert på kyrkogården när alla  hundratals ljus lyste upp i mörkret!
Efter det var jag och Simon på middag hemma hos honom. Vi såg världens sämsta film, Welcome to the djungel eller va den nu hette. SE DEN INTE! Asdålig... Det stod typ "kanske årets mest fasansfulla skräckfilm" på fodralet, jo visst. Sen åkte vi hem till mig och kollade på Because I said so :)
Idag har vi letat bil i timmar. Jag måste verkligen hitta en snart!! Är i stort behov av en bil! Har pluggat lite också.... Marknadsföring. Synd att boken är så tråkig! :/
Imorgon bär det av ut till Tjörn!
God natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0