7 pers i en tvåa :)

Ja nu är jag här i Östersund! Kom fram igår kl 7 på morgonen. Då var man rätt sliten. Jag hade liggvagn men de andra (Lotten, David o Hanna) skulle sitta hela natten. MEN så hände nåt konstigt, något mycket mycket konstigt och läskigt! Jag låg tryggt i min liggvagn så jag var inte med om denna händelse, men mitt emot där de andra satt ställde sig plötsligt en gubbe upp och kissade på bordet!! :O Helt knäppt! Det typ skvätte på hon som satt mitt emot och det rann ner på golvet. Så några poliser kom och slängde av mannen på nästa station och Lotten, David och Hanna fick flytta in i en liggvagn de med! Något bra mitt i allt :)
Hur som helst blir det inte så mycket sömn så där på ett tåg. Så dagen igår blev rätt lugn och skön. Först installerade vi oss i Linda och Sofias lägenhet. Vi åt frukost och vilade. Sen gick vi och tittade på Linda och Sofias skola, mittuniversitetet i Östersund. Efter det fikade vi på Tingshuset. Sen tog Linda bussen till Brunflo ;P
Vi andra gick på stan och sen hem, jag sov lite. Hmm det är nästan läskigt hur snabbt man glömmer!! :O Minns inte exakt vad vi gjorde och det är ändå IGÅR jag pratar om...!
Men vi gjorde i alla fall laxpaj och ytterligare en tjej kom och anslöt sig till vårt sällskap, Emma. Sen hyrde vi film, The boat that rocked. Jag, Hanna o Lotten stannade hemma o såg på den medan de andra gick på konsert.

Idag har i varit ute på Frösön och tittat! Vi promenerade i en timma, tittade snabbt på en loppis, och sen åkte vi hem igen. Hmm kanske lagon kul att läsa om allt vi gjort.... Jaja ;) Nu har vi i alla fall ätit pizza och snart blir det film, Innefickan och Plaza :D
Imon 20:50 går tåget hem...
Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0