5-öringen har trillat ner

Yes! Efter flera timmar förstod jag en uppgift!! :D Snacka om att man måste sitta länge och bara kämpa innan man förstår. Och det var bara en förhållandevis lätt variant av uppgiften. Jag håller på med avskrivning utöver plan vid obeskattade reserver. Jag använder mig av huvudregeln, den så kallade 30-regeln. Det är en räkenskapsenlig avskrivningsmetod. Haha tänk vilka interna språk det finns!! Skulle jag läst det här för några veckor sedan skulle jag inte fattat någonting!

Dock blev jag inte klar med det kan tänkt idag men jag får forsätta imon. Var alldelses för seg idag, först kom jag inte igång och sen var jag så trött så jag somnade. Det var gött :)
Har verkligen blivit mycket bättre på att somna! Så skönt! Idag kunde jag somna med ljuset tänt och allting. Och i söndags mitt på dagen somnade jag brevdivd Simon när han kollade på tv. Fatta! Förr skulle jag inte ens kunnat somna om det var dag! Och absolut inte om det var något störande ljud från en tv i rummet. Så det sker framsteg på den fronten hehe (:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0