Untitled

Idag har mamma och Ellinor namnsdag och Madde min "ingifta svägerska" ;P fyller år; GRATTIS till er!! ;D
Usch imon smäller det. Hjärtklappning. Fatta att vi fem tjejer har varit duktiga denna veckan, vi har pluggat ihop nästan varje dag. Hela veckan är bara ett långt... ja va ska man säga? Streck ?
Tomt i huvudet nu.
Inget mer jag kan göra. Bara hoppas att det går bra imon!! Sen kan jag andas ut på söndag och sen blir det på't igen på måndag. Jippi.
Nej nu ska jag dra till kyrkan och ha det mysigt! Missar idol ikväll men det får bli repris imon efter tentan istället!
Önska mig lycka till!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0