Stora köernas dag

Oj var ett tag sen jag skrev.  Mycket som händer. Har som sagt haft föreläsning varje dag.
Men igår var jag ledig! Jag och Simon var ju Jul på Liseberg och Avatar. Men det kändes verkligen som om hela dagen bara bestod i att stå i kö!! Jag säger då det... Så mycket folk överallt! Vad gör alla ute i kylan? Först var det typ 15 min kö för att komma in på Liseberg, sen 30 min kö till restaurangen, 15 min kö till bankomaten, vi hann gå runt på Liseberg i 35 min sen var vi tvungna att gå ut och gå bort till Bergakungen. Där var det super långa köer till toaletterna och till drickorna o snacksen. Människor! Just det, parkeringshuset jag tänkte parkera i var fullt så jag fick köra vidare. Full rulle i Göteborg helt enkelt.
Men det gör egentligen inte så mycket att vi fick så lite tid på Liseberg. Har varit på Jul på Liseberg varje jul de senaste 4 åren nu så jag vet hur det funkar. Huvudsaken var att jag och Simon var tillsammans. Vi hann i alla fall vinna var sina grejer på hjulen :) Och Avatar var verkligen jättebra!!

Kan inte fatta att det är julafton om FYRA dagar!! :O Men julkänslan vill inte riktigt infinna sig. Det är allt pluggets fel. Har föreläsning imon och på tisdag också. Sen är jag i alla fall föreläsningsfri fram till 11 januari. Sitter och pluggar just nu... Har en grej som ska in denna veckan. Så vad har jag kvar? 2,2 timma! Dags att sätta fart! Och så vill jag bli klar med en annan uppgift innan julafton, helst innan 23:e för då vill jag bara slå in julklappar och julmysa!!

Imorgon ska jag i alla fall träffa Zandra och det ska bli jätteroligt! :)
Nej klockan tickar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0