Om 24 timmar...

...är detta året över!
Jag sitter visst mindre vid datorn när jag är ledig. Har inte skrivit här på länge.
Men vad har jag gjort den senaste veckan? Jo jag njuter av att inte plugga. Jag har spenderat den mesta tiden med Simon. Spelat mycket spel :) I söndags fick vi ett ryck och åkte till Skövde för att bada på det nya äventyrsbadet där.
Har jobbat två dagar också.
Men idag är det dagen innan nyårsafton. Eller ja, nu är faktiskt kl 00:02 så nu är det nyårsafton!! :D Idag ska jag kolla på GP's fyrverkerier i Gbg kl 17, sen ska vi på restaurang allihopa, 17 pers! Sen hem till några vänner och fira och skjuta fler raketer! Ska bli skoj!

Så där, en liten snabb uppdatering...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0