Det drar ihop sig

Ja det drar ihop sig mot ännu en tenta. Till råga på allt fick jag igår en plötslig värk i armen! Fattar inte vad som hänt. Men ont gör det, speciellt när jag lyfter armen. Att ta på sig tröjor och borsta håret är en plåga kan jag säga. Men som tur är börjar det bli bättre nu, så här kan jag ju inte ha det på lördag när jag ska skriva som en dåre i typ 5 timmar! 

Idag förlorade jag spelet för första gången :/ ;) Vårt egna spel. Igår vann jag klubba och i förrgår vann jag en pepparkaka hehe. Men idag när priset var uppgraderat till daimchoklad, då gick minsann Emma och vann allting! Men imon ska vi till Hanna och då ska jag ha revansch!

Bakade julens första pepparkakor idag! :) Och imorgon kommer Zandra hem från Nya Zeeland!! :D

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0