Det blänker i glasen parfym och neon

Så var denna julaftonen över. Kan inte fatta. Tänk så mycket man stressar sönder för en enda liten dag som går precis lika fort som alla andra dagar. Men julen är ändå speciell. det finns en sjukt grym anledning till varför vi firar jul. Synd bara att dagen går så fort! Jag älskar julen.

Det har i alla fall varit en mysig dag. Har hunnit fira både hos Simon och hemma. Har observerat klappjakt, ätit massa god mat, fått massa fina julklappar mm. Allt sånt som man ska göra en dag som denna. Jag är nöjd. Imorgon är hela min familj bjuden till Simons familj :)

Men nu är det dags att sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0