Magic Mike

Förra veckan kollade vi på Magic Mike från 2012 med bl.a. Channing Tatum, Alex Pettyfer och Matthew McConaughey. 
Jag tyckte faktiskt den var sådär. Hade sett fram emot den jättemycket eftersom både Channing och Alex är med, men njae... Det var lite för mycket... Och sen så kändes det inte som om själva storyn var så detaljrik. Det hände mycket men det reddes liksom inte ut. Slutet var alldeles för öppet för min smak.
Nä, lite smått besviken. Alla tre ovan nämna skådisar har gjort mycket bättre filmer.
Matthew McConaughey spelade i Fools Gold och How to lose a guy in 10 days.
Den bästa film jag sett med Alex Pettyfer är helt klart I am number four, men Beastly och Wild Child är också ganska bra för att inte tala om In Time
Channing Tatums bästa är fortfarande Step Up vilken var den första film jag såg med honom. Alla andra tycker jag faktiskt varit lite sämre. Dear John var inte lika bra, The Vow var inte lika bra osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0