Safe Haven

I början av maj tittade jag och Simon på Safe Haven från 2013. Den var fantastiskt bra! Safe Haven är ytterligare en film baserad på Nicholas Sparks böcker och den seglade direkt upp som en av mina favoriter av dessa filmer.
Regissörerna till dessa filmer lyckas alltid hitta så bra skådisar. Det är alltid någon man känner igen. I denna film spelade Josh Duhamel (Transformers, Life as we know it) och Julianne Hough (Footloose, Burlesque). Dessutom spelar Cobie Smulders från "How I met your mother" i Safe Haven.
Ja vad ska man säga? Den var så vacker! Underbara miljöer, småstad, kärlek, sorg, rädsla, beskydd. Om du inte sett den måste du bara se den!
Nej åh det är inte bra att sitta så här och skriva om film, nu blev jag sugen på att se flera av dessa igen!! ;) Footloose, Life as we know it, Safe Haven.... Helt underbara filmer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0