MITT ÅR 2011, del 4

Till sist har vi då kommit fram till min höst 2011.

 SEPTEMBER: Ellinor fyllde år medan vi var i Grekland, så henne fick vi fira i efterhand!


 Ellinor flyttade till Trollhättan tillsammans med sin kompis Cecilia som också pluggar till sjuksköterska!

Bokmässan



Jag har dock svårt att beskriva min höst månad för månad.
Allt har rullat på så snabbt, jag har känt mig ganska stressad faktiskt och det har varit så mycket att göra hela tiden (trots att jag inte ens pluggar längre) att jag har svårt att minnas vad som hände när
Men jag minns 
ALLA STUNDER VID VÅRT KÖKSBORD!
 






eller vid andras köksbord

ALLA FIKASTUNDER PÅ STAN!





Höstens roligaste och YTLIGASTE minne:
Dagen då jag äntligen fick köpa nya kläder efter alla månader med bröllopsspendering...!!

ALLT TÅRTDECOR!


















ALLA FAMILJESTUNDER!







Josef & Madde förlovade sig!

Och det var ju egentligen inte oväntat med tanke på att det var hon som fångade buketten när jag kastade den, hihi!

ALLA STUNDER I KYRKAN!

Alla grymma gudstjänster och predikningar!



Jag gick med i mötesledarteamet!





VI STARTADE CAFÉT PÅ MIMERS HUS DÄR VI VAR 6 GÅNGER UNDER HÖSTEN!








ELLER SÅ KAN JAG MINNAS ALLA ANDRA HÄRLIGA, ANMÄRKNINGSVÄRDA STUNDER!







JA DET VAR MITT ÅR 2011 DET!

Det har med säkerhet varit det mest händelserika året i mitt liv med
London,
c-uppsats,
 examen,
flytt hemifrån,
bröllop,
Grekland
 och dessutom allt engagemang i kyrkan med
församlingsledning,
ungdomsråd,
 ekonomiansvarig för cafét på Mimers Hus,
ledare för en Bara Tjejer grupp,
mötesledning,
deltagande i en värdgrupp,
samt ansvar för team 2night.
Allt är helt och hållet mitt eget val, men det tar givetvis mycket tid.

Mina nyårslöften inför 2012 är:
* Säga nej mer.
* Bli bättre på att prioritera.
* Inte oroa mig så mycket för vad andra tycker och tänker.
* Bli mer medveten om mig själv och min omgivning.
* Övervinna mina jobbiga tankar och inre konflikter.
* Bli mer tacksam.

TACK GUD FÖR LIVET!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0