Ellinors flytt

Ellinor har inte fått igång internet i sin lägenhet än så hon har lite svårt att uppdatera för omvärlden vad som händer. Därför tänkte jag passa på att visa lite bilder från flytten, för er som är nyfikna!

Hejdå rummet! ;)

Hon hade belamrat mitt gamla rum med flyttlådor.

Ner för den smala, smala trappan med sängen.

Och så upp för nästa trappa. Det var de starkaste personerna i familjen som fick bära det tyngsta, dvs Ellinor & Simon!



Flyttfika!

Simon gav sig genast på att fixa nätverk och ställa in tv-kanalerna. Min lilla tekniker ;)

Kombos!

Förutom att lägenheten nästan är dubbelt så stor som våran, är jag mest avundsjuk på att de har en walk-in-closet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0