Kättilsröds 4H-gård

Idag hade vi en lugn förmiddag hemma jag och Elias. Jag fortsatte lägga ned lite saker i flyttlådor. Efter lunch och sovstund gick vi en promenad till 4H-gården här i Hisingsparken där vi mötte upp med Miriam, Johnny och Lewi och tittade på djuren. Vi fick en mysig stund i sol bland marsvin, kaniner, höns, grisar, hästar och getter men lagom till vi satte oss för att fika kom regnet. Vi fick i oss fikat och kastade oss sedan in i deras bil. De var så snälla och körde hem mig och Elias så vi slapp gå hem :)
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0