Bakslag

Nä det blev inte som jag tänkt mig denna vecka. I söndags skrev jag att jag mådde bättre och att jag minsann tänkte gå till jobbet! Igår vaknade jag upp med feber! :( Såååå tråkigt!! Den har pendlat mellan 38,0-38,6. Inte så jättehög, men tillräckligt för att bli matt. Igår fick jag ännu mer ont i halsen och jag känner mig öm i kroppen. Så jag har varit hemma från jobbet både igår och idag :( Ringde vårdcentralen förut och de tyckte jag skulle boka in en läkartid till imorgon om jag inte blivit bättre. Men nu hade jag 37,6 så jag avvaktar nog lite. Jag vill bli frisk nu!! Missar så mycket nu denna vecka när jag måste hålla mig hemma :( Jag gillar inte att missa saker!
 
Som kompensation till dessa tråkiga sjukdomstider kommer här en bild på läckra bakverk från ett kalas för 2 veckor sedan! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0