Sista veckan i maj

Lite bilder från min vardag den senaste veckan!
 
Hej hopp! Denna vecka har varit riktigt härlig! Full fart och roliga aktiviteter blandat med vila och mys. Jag har inte suttit vid datorn en minut. Ovan ser ni lite blandade bilder från veckan som gått. Tänk att det redan är 1 juni idag! I onsdags städade jag hela lägenheten och bakade två pajer och Elias låg i babygymet och sparkade. På kvällen var vi på 18+. Blev en riktigt tjejkväll denna gång, + två småkillar då ;) Fick världens godaste rosa smoothie! I torsdags fick Elias en matstol! Riktigt kul att han nu kan sitta med i vår nivå vid matbordet! :) Veckans gulligaste ögonblick var när det plötsligt blev tyst i lägenheten och jag gick ned och hittade Simon och Elias sovandes tätt intill varandra i Simons säng! Det var två väldigt trötta killar<3 Igår var vi på examenskalas för en vän som läst teologi i 4 år och som nu är klar och redan fått en pastorstjänst på Öckerö! Grymt! Nu har vi en lugn förmiddag innan vi ska på gudstjänst kl 16 och sen blir det väl lite handling efter det.  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0