8 år tillsammans

Idag firar jag och Simon 8 år tillsammans!
Min älskling, min make, min livskamrat och bästa vän.
 
Det är mycket man hinner vara med om på 8 år. När man blir tillsammans så tidigt som vi blev får man förmånen att nästan växa upp tillsammans. Vi har stått vid varandras sida genom alla stora ögonblick i livet. Vi har sett varandra ta körkort, ta studenten, plugga vidare, vara både arbetslös och anställd och inte minst har vi gift oss och fått barn tillsammans. Nu vet jag inte bara att du är en fantastisk man, du är även en underbar pappa! <3 


Kommentarer
Josefin

Grattis till er! Det är lite roligt att vi blev tillsammans med våra makar med en knapp månads mellanrum (vi blev tillsammans 26/5 2006), gifte oss samma dag och fick barn med en knapp månads mellanrum (mitt andra i för sig):P

Svar: Ja haha det är ju väldigt komiskt faktiskt! :) Bra datum det där ;)
Emelie Ceder

2014-06-16 @ 08:49:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0