Elias första photo shoot

Idag gjorde vi något spännande! En gammal skolkamrat som driver enklaknep.se efterfrågade barn att fotografera och jag var givetvis inte sen med att anmäla mitt intresse till detta fototillfälle! Hon ville öva på att fotografera barn och i utbyte skulle man få 10 bilder! Jag som älskar foton tyckte detta var jätteroligt!! Här är några av mina mobil-foton från dagen. Resultatet får ni nog se vid ett senare tillfälle!
 
Efter fotograferingen åkte jag och Elias in till centrum där vi köpte presenter av olika slag, unnade oss en inredningsdetalj till Elias rum samt njöt i solen vid kanalen i Brunnsparken där jag åt min äggmacka och tunnbrödsrulle med skagenröra jag hade med mig (ja det gäller ju att vara ekonomisk!) Mysig dag! <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0