BBQ och kärt återseende

Dagen efter den sköna grillkvällen förra fredagen var vi på ytterligare en grillkväll, snacka om lyxigt! Det var min vän Zandra, hon som bor på Nya Zeeland, som var på besök i Sverige med sin man och anordnade en BBQ. Nu var det 2 år sedan vi sågs sist så det var riktigt härligt att se henne igen! Jag fick träffa hennes man för första gången och hon fick träffa Elias för första gången! Jag och Zandra gick gymnasiet ihop så en annan tjej från gymnasiet var också där som jag inte sett på evigheter, väldigt kul att ses!! Det blev en väldigt varm och skön kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0