LISEBERG

Förra helgen hade vi en riktigt rolig dag med ett gött gäng på Liseberg! Elias första besök! Jag tyckte det var extra kul i år då jag äntligen fick åka allting igen! Lisebergs senaste tillskott Helix var grymt rolig och härlig! Fick även åkt Atmosfear för första gången och jo jag håller nog med de som menar att även om denna är högre känns Höjdskräcken läskigare att åka. 
 
Vi hade riktigt tur med både vädret och antalet besökare. Det var sol och varmt nästan hela dagen men inte fööör varmt och vid något tillfälle kom det till och med lite regn. Det längsta vi stod i kö var i ca 40 min, trots att det var en dag i juli. Men det var söndag och den klassades som en "grön dag". Det hände ofta att vi lyckade ställa oss i en kort kö och när vi tittade bakåt någon minut senare var kön betydligt längre! Sådant flyt! Tror vi var lika nöjda med dagen allihop när vi efter 11 timmar i parken styrde kosan hemåt :)
Tack sköna ni för en go dag! Och tack för bilderna jag fått skickade till mig!
Vill också passa på att tacka Emma & Tobbe för biljetterna vi fick, guld värt! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0