Fullspäckad helg

God morgon lördag strax efter kl 7 på morgonen! Den här helgen blir en sådan där helg då det händer kanske liiite för mycket på en o samma helg. Jobb, barndop, 25-års fest, gudstjänst och inflyttningsfest. Mestadels bara roliga händelser givetvis, men jag känner på mig att jag kommer vara ganska trött söndag kväll... Ja det är mycket man ska hinna med här i livet och det är ju inte konstigt om det ibland krockar. Men jag ska allt se till att hinna med allt :)Ser dessutom ut att bli väldigt fint väder idag!Åhh nu är det så mycket jag vill berätta och visa er! Nu står vitrinskåpet äntligen på plats och igår fick vi uträttat några stora ärenden så nu har jag kunnat bocka av några punkter på min att-göra-lista! Hinner förhoppningsvis berätta på måndag :) Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0