Bildlöst

Har blivit lite rokad i schemat. Jag fick hoppa in och jobba imorgon och är ledig en lördag längre fram istället. Därför blev jag ledig idag och jobbar en annan fredag längre fram. Lite tungt att jobba 6 dagar på rad så därför behövde jag byta fredagen också. Med andra ord jobbar jag tre lördagar på rad nu så imorgon blir det samma sak igen; Först jobb och sedan snabbt ner på barndop kl 15 i Lindome. Men det ska nog gå bra! :)
 
Så idag har jag alltså varit ledig. Har tvättat, städat och varit nere på Backaplan och uträttat några ärenden. Det tar bara 14 minuter dit med spårvagnen så det är smidigt och bra. Simon lagade jättegod bandpasta med kasslersås till middag. Nu står en långpanna kärleksmums i ugnen som jag bakar till cafét på Second Hand imorgon. Strax ska vi åka till Kungälv för att handla fika inför kvällens BARA VARA. Så ja, det är väl vad jag pysslar med. Hade tyvärr ingen bild att bjuda på idag :/ Trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0