Ömma fötter

Sitter i sängen med domnande vader och fötter som värker. Fattar inte, jag orkade gå på Ullared i 12 timmar utan problem men nu när jag gått på IKEA i 2,5 timma är mina ben helt slut. Sen har jag visserligen stått i butiken i 3 timmar idag också. Så efter jag jobbat på Tårtdecor åkte jag hem, vilade lite och sen har vi spenderat kvällen på IKEA där vi möttes av julgranar, pynt och ljus i mängder. Vi har spånat på spjälsängar och skötbord och drömt oss bort lite :) Det var egentligen inte så mycket vi skulle köpa idag, bara lite förlängningssladdar, kudde och väggspegel. Har hunnit fota sovrummet i dagsljuset idag också så förhoppningsvis får ni se allt imorgon :)
Nu är det skönt att vila fötterna i sängen med en bok och lite yoghurt! Har bara svårt att bestämma vilken av alla böcker jag vill läsa som jag ska välja...
Hoppas ni har en trevlig lördag kväll och glöm inte ställa tillbaka klockan en timma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0