So undercover

För ett tag sen kollade jag på So undercover från 2012 me Miley Cyrus i huvudrollen när jag kände för att kolla på en lättsam film och för att jag gillar Miley som skådespelerska. Det var en rolig, typisk college film. Nu när jag gjort lite efterforskningar visade det sig att Kelly Osbourne tydligen är med i denna. Haha så väl känner jag till henne ;) Såg inte det när jag kollade på filmen!
Men nja. Den var bättre än LOL faktiskt, men den bästa film som Miley spelat i hittills är helt klart The Last Song! Men det beror nog mest på att det är Nicholas Sparks som skrivit boken som filmen är baserad på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0