Balkongen

I början av maj skrev jag om att vi varit på IKEA och köpt lite nya grejer till lägenheten. Jag hade även äntligen haft tid att beställa gardiner till sovrummet och vardagsrummet och dem fick ni ju se hur de såg ut. Men nu tänkte jag visa er hur det blev på balkongen.
Vi köpte nya blommor, en vattenkanna och en vit pedistal.
Köpte även en jordgubbsplanta.
Det blev inga jordgubbar för mig på nationaldagen, så när vi kom hem på kvällen där kändes det väldigt roligt att kunna gå ut på balkongen och plocka en jordgubbe. På så sätt fick jag mig en jordgubbe i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0