MEN VAD HÄNDER?!

Nej men vad roligt.... Fick tillbaka bilen i fredags. Här sitter jag nu i bilen som har gått sönder igen. Samma sak igen. Kopplingen är helt slapp och går inte att använda. Lyckades som tur är rulla in på Preems parkering. Så här sitter jag nu och kommer ingenstans medan det tickar minus på mitt flexkonto... Har ringt verkstaden o han skulle komma o hämta mig. 
 
Har varit hos barnmorskan, det är därför jag är i Ytterby. Allt såg bra ut med lilla bebisen i alla fall. Och mitt blodtryck och blodsocker var bra. Skönt det.


Kommentarer
Smulfrun

Neej, så tröttsamt!! Men det måste ju vara något verkstaden gjort, ni kan ju inte behöva betala allt igen?!
Stor kram!

Svar: Ja!!! :O Vet knappt om jag ska skratta eller gråta! Men det löste sig smidigt, verkstadskillen kom och hämtade mig och löste det och jag frågade inte, men jag antar att vi inte behöver betala extra! Kram!
Emelie Ceder

2013-12-16 @ 09:44:51
URL: http://smulfrun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0