Tårtutställningsoutfit

Förra veckan provade vi förklädena som vi tjejer ska ha på oss under tårtutställningen. Men tycker inte ni precis som vi att även killarna borde ha detta förkläde? Sitter ju perfekt på Samuel! ;P

Ja nu närmar det sig. Om två helger smäller det!
 
Idag har vi börjat packa för vår Stockholms-vistelse. Men just nu är jag ensam, Simon har åkt iväg på höstens första innebandy. Sitter i valet och kvalet om jag ska sätta mig in i hur Photoshop fungerar eller om jag ska kolla på en film...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0