Scandinavian Cake Show 2012

Här kommer nu mina bilder från helgen.
Hur Scandinavian Cake Show kan se ut ur personalens perspektiv ;)
Knör bilen full av ballonger för att knyta upp längs vägen till Tårtdecor.
Urban i entrén.
Ordnat färgerna och pennorna i färgordning ;) Fattar ni hur lång tid det tog att hänga upp!
Om man under utställningen la upp en bild på Instagram eller Twitter och använde hashtagen #scakes12 visades bilden i ett bildspel på en tv som stod i butiken :)
På lördagen hade vi svarta t-shirts med Tårtdecor-tryck och förklädet.
Idag hade vi vitt upptill och svart nedtill och samma förkläde.
Vi hade bokrea nu under utställningen och demonstratörerna var där och signerade sina egna böcker.
I cafét sålde vi baguetter, kanelbullar, wienerbröd, minicupcakes, prinsesstårtbit, chokladbollar mm mm!
Minicupcakesen hade vi bakat på vår Chokladmuffinsmix med chokladdroppar  (Obs! Rean gäller inte längre. Nu har vi fått in en ny sändning) och dekorerat med Vit Chokladmousse och strössel.
Vi hade även provsmakning av ny sockerpasta med smak av banan, apelsin eller hallon som vi tagit in i sortimentet.
 
Prisutdelning idag för dem som vunnit Juryns röst respektive Folkets röst i tårttävlingens olika kategorier.
Till sist; En gruppbild på oss som arbetat under helgen tillsammans med demonstratörerna från England! Ett sådant härligt gäng! :) (tyvärr saknas några på bilden)

MEN ALLA BILDER PÅ TÅRTORNA DÅ?!?
Lugn, de kommer i separata inlägg vid ett senare tillfälle ;)
Men nu ska jag gå och lägga mig! Efter 3 timmar sömn förra natten och 6 timmar i natt är jag ganska mör. Som tur är så är jag ledig imorgon! Då ska jag försöka ägna mig åt livet utanför Tårtdecor. Har ju en flytt här hemma att ta hand om också...
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0