Party in my head

Hej kaos!
Kaos ute, kaos inne. Högtryck kan man säga.
Är så trött så jag till och med var tvungen att stänga av musiken, kunde inte koncentrera mig att skriva annars.
 
Kom hem 23.10 igår kväll. Full planering inför lördagens församlingsdag.
Har varit på Kungälvs kommuns tryckeri idag på lunchen och hämtat ut några grejer vi har tryckt upp som vi ska ha på lördag.
 
Inatt snurrade marsipan i olika färger runt i huvudet på mig.
Just nu vill jag bara gå och lägga mig.
Men vi har en tvättid att sköta och en lägenhet att städa. Imorgon kommer den person som blir nästa hyresgäst av denna lägenhet hit och ska titta. Hon tackade visst ja till lägenheten utan att ens se den. Intressant.
Protokoll behöver läsas ockå. Och mail skickas...
 
Om en vecka åker vi till Stockholm och jag längtar så!! :D
Dumt att konserten skulle vara just nu i september mitt i flytt och allt. Men jag ser ändå fram emot det och det ska bli kul att få åka iväg lite!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0