Motivtårtskategorin

Här kommer bilder från kategorin med Motivtårtor - "Min sockersöta värld":
Om ni undrar varför det är sådan ljusskillnad på bilderna så är det för att några av bilderna tog jag på lördagkvällen när vi släckt ner i lokalen för att ha det lite stämningsfullt när vi åt den exotiska plankan och några av bilderna tog jag under söndagen i full belysning.
I motivtårtskategorin blev det bara en vinnare. Samma tårta vann både folkets och juryns röst, det säger ju något om hur bra den var gjord!
Tårtan är gjord av Marie Richter på Maries HobbyCorner, en av våra återförsäljare :) Jättefin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0